Affe Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Kan man inte välja avatar stjälv. Är det forum-adimistratören som väljer en avatar åt en stjälv, jag vet inte riktigt jag har bara fått för mig det. svara är ni snälla. och om man gör det stjälv så hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Kan man inte välja avatar stjälv. Är det forum-adimistratören som väljer en avatar åt en stjälv, jag vet inte riktigt jag har bara fått för mig det. svara är ni snälla. och om man gör det stjälv så hur gör man? ja folk kan göra åt dig fast det kostar 100 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Eller mer. Men på avatar marknaden i Nintendo-teamet så är det gratis också. Man behöver inte skriva på poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 man kan ju hitta egna avatarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Ja men vissa vet inte hur man skriver namn i dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Man behöver inte ha något namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ok, hur skriver man namn i dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ok, hur skriver man namn i dom? du kan använda Paint fast det är inte lika bra som Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Kan man ändra filerna till jpg eller gif? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Kan man ändra filerna till jpg eller gif? ja det kan du göra det är bara att göra det när du ska spara bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Vad menar du med att inte kunna göra egna avatars?? Menar du att göra de på fuska.se? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.