Latius Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 asså e de nått speciellt i meteor falls, isåfall hur kommer man till den :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Nja, du kan hitta ett bra Item därinne (TM 02 Dragon Claw), var vet jag inte exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Bagon finns ju därinne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Ja, fast han finns bara på en liten plätt inne i den stora grottan, så han e inte lätt att hitta... Bagon finns ju därinne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jojo, men han e ju där. Och bra e han ju, iaf Salamence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Det finns några tränare som jag gillar att slåss mot i den grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Latius Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Ok då fattar jag :D tack tack ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 man kan hitta bagon där och så finns där en DRagon tamer som när man mött honom 4 gånger har han en shelgon och den kan man sno dragon scale från som utvecklar seadra till kingdra... men jag har 99 st för jag har... ja det börjar bli lite tjatigt nu men ja e så j***a gla för att AR e så bra.. (*hehe* kul rim... ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Tackar för tipset! Detta kan du kanske skicka in som ett fusk/tips till Pokémon Ruby/sapphire. Tror säkert det skulle få höga poäng! man kan hitta bagon där och så finns där en DRagon tamer som när man mött honom 4 gånger har han en shelgon och den kan man sno dragon scale från som utvecklar seadra till kingdra... men jag har 99 st för jag har... ja det börjar bli lite tjatigt nu men ja e så j***a gla för att AR e så bra.. (*hehe* kul rim... ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 man kan hitta bagon där och så finns där en DRagon tamer som när man mött honom 4 gånger har han en shelgon och den kan man sno dragon scale från som utvecklar seadra till kingdra... men jag har 99 st för jag har... ja det börjar bli lite tjatigt nu men ja e så j***a gla för att AR e så bra.. (*hehe* kul rim... ) Man behöver inte möta honom 4 ggr... ;) Och ingen har väl sagt hur man hittar till Meteor Falls? Iaf, du kan gå till den från "Staden nära vulkanen" (glömt bort vad dom heter <_<) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Ni har alla glömt en sak: Solrock & den andre månen finns bara där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 På Ruby finns Solrock där, på Sapphire finns Lunatone där. :) Bagon finns bara på en liten "plätt" i grottan. Ni har alla glömt en sak: Solrock & den andre månen finns bara där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg