Hoppa till innehåll

Något Speciellt I Grottan

Latius

Rekommendera inlägg

man kan hitta bagon där och så finns där en DRagon tamer som när man mött honom 4 gånger har han en shelgon och den kan man sno dragon scale från som utvecklar seadra till kingdra... men jag har 99 st för jag har... ja det börjar bli lite tjatigt nu men ja e så j***a gla för att AR e så bra.. (*hehe* kul rim... )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar för tipset! Detta kan du kanske skicka in som ett fusk/tips till Pokémon Ruby/sapphire. Tror säkert det skulle få höga poäng!

man kan hitta bagon där och så finns där en DRagon tamer som när man mött honom 4 gånger har han en shelgon och den kan man sno dragon scale från som utvecklar seadra till kingdra... men jag har 99 st för jag har... ja det börjar bli lite tjatigt nu men ja e så j***a gla för att AR e så bra.. (*hehe* kul rim... )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man behöver inte möta honom 4 ggr... ;)

Och ingen har väl sagt hur man hittar till Meteor Falls?

Iaf, du kan gå till den från "Staden nära vulkanen" (glömt bort vad dom heter <_<)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...