Hoppa till innehåll

Ratchet ((( Fast))))

Nallepu

Rekommendera inlägg

:evil:

Jag har kommit till det mittersta planeten och klarat till de sista säg hundra metrana. Man ska kunna hoppa på tre stycken flygande ( svävande talrikar) som rör sig i vertikal riktning upp eller ner) jag når inte ditt. ska man tänka på något speciellt tillfälle eller man va man ska göra då för att kunna komma vidare.

Jag är fast.. Hjälpppp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på vilket Ratchet&clank 1,2 eller 3

:cool:

Tack för att du svarat. Ratchet & Clank 2. Där de ska till fabriken för att förstöra prototypen av den blåa hårbolen. första stadiet var det att hypnotisera roboterna så att dörrana ska bli öppna. Sen kommer att kunna förflyttar sig till korridoren som ledder till uppdragets mål. märkerat med en frågetecken.

När man kommer till ett rum efter att hoppat över tre stcken snorrande fläckliknande plattor till ett rum men en pansar tank och en massa robotar. sen öppnar man löset till ett dörr som öppnas till ett runt rum em fruzen vatten och hoppande hårbollar. just där finns det tre stycken flygande "tefat" som rör sig vertikal upp eller neråt. just där kan jag inte hoppa från första till den andra det verkar omöjligt, ELLER .......

HJÄLLPPPPPP

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på vilket Ratchet&clank 1,2 eller 3

ja på det stället ja du ska inte hoppa ner på isen utan precis på kanten och när den där lilla plattformen är på väg ner så strax före den är så långt ner den kommer hoppar du frammåt så kommer du nog upp på den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 6 månader senare...
  • Skapa ny...