Eddiebus Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 hur får man surf på poemon safir/rubin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Efter du klarat av din Pappa, så får du den av honom i huset bredvid gymmet (Normal Gymmet). Tror det var så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Det finns en skviljon trådar om detta!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Det FisharMario menar är att man ska kolla igenom några sidor på forumet innan man frågar något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddiebus Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Ska kolla upp var man hittar Waterfall, skriver när jag hitatt det. Corgy? när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddiebus Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 jag stava fel utan att veta det. korgry hette han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Meeep! de va fel svar.. Kyogre heter den.. vattenhärskaren på sapph :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy. starta en tråd istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 men när han/hon fick Surf så kan han/hon forsätta tråden istället för att göra en ny så alla tycker hon/han spammar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy. du får waterfall i keogres/grudons grotta :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg