Gäst Skellington Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 Fable kommer att släppas till pc, så köp det då (om du har en pc)
o'reily Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 (redigerat) gamecube klarar nog inte av det HAHA ! .. köp xbox o sälj gamecube.. nästan bara barn spel ju så orka gamecube..... Redigerat 27 Juni 2005 av o'reily
LiQuiDe Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 resident evil 4 e ju inget barn spel och om du inte gillar gc varför e du inne här ???
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 för att han inte vågar erkänna att han gillar gamecube
Shadowbeing Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 gamecube klarar nog inte av det HAHA ! .. köp xbox o sälj gamecube.. nästan bara barn spel ju så orka gamecube..... Fable är ändå så kasst....
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 gamecube klarar nog inte av det HAHA ! .. köp xbox o sälj gamecube.. nästan bara barn spel ju så orka gamecube..... vadå dom flesta på forumet är ju barn mr. vuxen
Skinnpytte Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 gamecube klarar nog inte av det HAHA ! .. köp xbox o sälj gamecube.. nästan bara barn spel ju så orka gamecube..... Säg ett barn spel då?Det skulle jag vilja höra vad som är ett barn spel
Joko Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 kolla åldersgränsen på resident evil 4.. om du kallar de ett barn spel borde du nog skaffa glasögon ;)
Joko Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 kolla åldersgränsen på resident evil 4.. om du kallar de ett barn spel borde du nog skaffa glasögon ;)
Veilor Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Börjar bli lite offtopic... men jag följer på i alla fall Trollungen: Barnspel kan jag säga..''Adventures of Jimmy Neutron Boy Genius - Attack Of The Twonkies''..det måste väl vara ett barnspel..eller Hitta Nemo t.e.x(inte Nintendos men ändå)..dom är väl barnspel.. _reaper_: Han skrev aldrig att RE4 var ett barnspel...han skrev att ''nästan bara barn spel ju så orka gamecube.....'' Och svar till Yami Yugi: Nej det kommer inte till GC,men köp pc versionen när den kommer.. den kommer innehålla mer än xbox versionen gör...
Rekommendera inlägg