mickee Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) men e det under våningen ? och vem ska man snakka med? går det till leaf green eller till ruby och måste jag samtidigt skicka över mina pokemon från leaf green eller ruby til colluseum ? Redigerat 30 Juni 2005 av mickee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 det är i phenach city nere i pokemon sentret det finns bara en person hon ska du prata med. för att byta med leaf green och fier red måste man ha ruby&saphire stone ruby stone finns där man fångar moltres och sphire stone fins längst ner i iland7 i en grotta. man behöver cut för att öppna dören. för att byta från ruby&saphire behöver man ingenting. obs masn måste spara i ett pokemon senter i gameboy spelen för att kunna byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 det är i phenach city nere i pokemon sentret det finns bara en person hon ska du prata med. för att byta med leaf green och fier red måste man ha ruby&saphire stone ruby stone finns där man fångar moltres och sphire stone fins längst ner i iland7 i en grotta. man behöver cut för att öppna dören. för att byta från ruby&saphire behöver man ingenting. obs masn måste spara i ett pokemon senter i gameboy spelen för att kunna byta. tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 som kaiba sa ska man ha stenarna men man måste ha lämnat dom till killen vid maskinen i Pkmn Centret på One Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 som kaiba sa ska man ha stenarna men man måste ha lämnat dom till killen vid maskinen i Pkmn Centret på One Island. men d har jag gjort :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg