Gäst Wish_Maker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag hade i Killinge/Killingi det var :Fuskaren: som hade i Sunne Har ni något sommarhus i Sverige elelr utomlands? Min farmor och min pappa har ett sommarhus här i Sverige i Sunne (värmland). Har du ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 mm det var jag som hade i Sunne det är inte så långt från våra då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Vad brukar ni göra när ni är där? Själv så brukar jag skjuta med mitt luftgevär, bada, cykla eller nåt annat. Men det här året har jag också köpt en luftpistol och en slangbella som jag kan skjuta med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 har ett i värmland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Vi kanske ska köpa en Pappa hittade en Hoppas vi köper den Då har jag bestämt att vi ska ha ett fotbolls mål en studsmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 okej vad roligt för dig var nånstans ska ni köpa en stuga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 jopp,men jah ids inte skriva vart för ingen vet ändå vart de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.