Spaghettin Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Jag är Assult, jag tror inte att de går att få banorna större i singelplayer Jag heter Rrc-Itchycoo Citera
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Jag gillar inte Medic eftersom jag hela tiden får skjuta 5 skott itaget :/ Citera
Gäst wångö Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 de äger mest av alla spel kan vi inte spela all som är medlemar på fuska? jo visst . gör en server lr nått så alla kommer in . o sen bara säg till när .:) Citera
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Jag har en värsting AIM sikte i helikoptrar. Men kan vi inte göra en lag ordnig för alla spelare. det går max och ha 64 spelare i en server. För mig spelar det ingen roll vilket lag det är varken om det är bra eller dåliga spelare. Jag klarar mig. Citera
Gäst willeo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 jag kan inte göra server de får någon annan göra Citera
Gäst wångö Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 men bestäm tid då så hoppar alla in på en tom server :P Citera
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Det får bli 6 ronder . Man byter lag varje round. Citera
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Vad ska jag veta. Nån för starta en server med ett pass i. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.