Spaghettin Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Jag är Assult, jag tror inte att de går att få banorna större i singelplayer Jag heter Rrc-Itchycoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Jag gillar inte Medic eftersom jag hela tiden får skjuta 5 skott itaget :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Jag gillar spec ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 de äger mest av alla spel kan vi inte spela all som är medlemar på fuska? jo visst . gör en server lr nått så alla kommer in . o sen bara säg till när .:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag har en värsting AIM sikte i helikoptrar. Men kan vi inte göra en lag ordnig för alla spelare. det går max och ha 64 spelare i en server. För mig spelar det ingen roll vilket lag det är varken om det är bra eller dåliga spelare. Jag klarar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag kan inte göra server de får någon annan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 men bestäm tid då så hoppar alla in på en tom server :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 klockan 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det får bli 6 ronder . Man byter lag varje round. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 säg en server då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Vad ska jag veta. Nån för starta en server med ett pass i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.