Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag har saknat dej sååååå!!!!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Sluta spamma!Jag är snäll så jag skriker inte på dig,tur för dig du! Jag har också saknat dig. Men du sa ju att du inte skulle komma tilbaka förns till jul. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 (redigerat) Har du fått någon nål i battle frontier, jirachi_girl? Jag fattar inte hur man får dom. Vart hittade du dom där kartorna och vart ligger the land caves? Xylo: Man får nålarna när man har klarat alla tränarna och ledaren. Oops sorry för dubbelpostning. Redigerat 15 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 På emerald, när man har fått pokenav, hur ska man då ta sig till dewford för att lämna ett brev borgmästaren har gett en? Jag vet att emerald inte har kommit ut i Sverige än, men jag har d på min dator. fy f-a-n vad härlig förklaring jirachi girl skulle aldrig pallat skriva så lång jag blev tillochmed tröt när jag läste det :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Lazy nut :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
power Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 är det någon som vet hyr man kommer till gym nr:7 och vart får man strength Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Gör en egen tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg