Elina@94 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 På Fire red: Vart får man tag på Card key till Saffron city Silph co.??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Den finns någonstans inne i den byggnaden (Silph C.O). Jag har en länk till en annan fuskhemsida med ett fusk hur du får tag på den. Fast om jag skriver den här kanske det räknas som reklam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) jag tror det var 7 våningen i rockethuset i saffron men inte säker om det e 7 eller nån annan. Redigerat 28 Juni 2005 av Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Åk till 5:e våningen, gå ner. Gå till "teleportern" (en grå ruta typ). Sen går du p åden igen och möter tränaren. Sen går du till höger så hitatr du den. Jag tror de va så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elina@94 Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Åk till 5:e våningen, gå ner. Gå till "teleportern" (en grå ruta typ). Sen går du p åden igen och möter tränaren. Sen går du till höger så hitatr du den. Jag tror de va så. Det funkar inte,kan du kanske berätta lite ordentilgare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Här är en Länk till ett fusk om det. Hoppas du förstår. Åk till 5:e våningen, gå ner. Gå till "teleportern" (en grå ruta typ). Sen går du p åden igen och möter tränaren. Sen går du till höger så hitatr du den. Jag tror de va så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elina@94 Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Vilken länk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Tryck på Länk som Serpent skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 det funkar så som ormen sa.....:) (har du franska Serpent) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg