stybbe91 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 måste man ha något av half life för att köra det ??? Citera
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Ne, inte vad jag vet men man köper ju bara cz i butiken. Har själv kört cz och det suger så ett tips är ju att inte köpa det. Citera
ullbergan Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 varför är det dålit då jag har alldrig kört detm men vill tror jag :) Citera
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 ullbergan; om jag säger så här man blev besviken när man körde det man trodde det skulle va mkt bättre än vad det är. Citera
stybbe91 Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2004 men är det bätre än det vanliga cs? Citera
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 stybbe91, Ne det är det inte mkt sämre. Citera
HeaL Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 lol det suger inte det e ju trotts allt bara en beta version så den kanske suger nu och sen tycker ni det e bra och det har inte släppts än det står det på en del ställen men det har inte det ! . Slut nu pratar vi om HL2 iställe e det grymt ? :D Citera
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 måste man ha något av half life för att köra det ??? Om du har bara counter-strike installerad ska du ladda ner senaste retail versionen... Om du bara har half-life installerad ska du ladda ner senaste mod versionen!! Gå in på www.soft32.com sen väljer du action,sen game,sen bläddrar du efter CS 1.6 eller 1.5 och laddar ner,installera,starta,spela,dö,vinna,torksa :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.