stybbe91 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 måste man ha något av half life för att köra det ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Ne, inte vad jag vet men man köper ju bara cz i butiken. Har själv kört cz och det suger så ett tips är ju att inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 varför är det dålit då jag har alldrig kört detm men vill tror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ullbergan; om jag säger så här man blev besviken när man körde det man trodde det skulle va mkt bättre än vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 men är det bätre än det vanliga cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 stybbe91, Ne det är det inte mkt sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 *nickar* cz är inte bra :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeaL Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 lol det suger inte det e ju trotts allt bara en beta version så den kanske suger nu och sen tycker ni det e bra och det har inte släppts än det står det på en del ställen men det har inte det ! . Slut nu pratar vi om HL2 iställe e det grymt ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 måste man ha något av half life för att köra det ??? Om du har bara counter-strike installerad ska du ladda ner senaste retail versionen... Om du bara har half-life installerad ska du ladda ner senaste mod versionen!! Gå in på www.soft32.com sen väljer du action,sen game,sen bläddrar du efter CS 1.6 eller 1.5 och laddar ner,installera,starta,spela,dö,vinna,torksa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.