Hoppa till innehåll

Pokemon Red


Gäst data-typen

Rekommendera inlägg

Jag vill bara göra klart för er att det finns MINST 2 fusk som funkar och det är Mew fusket bland dem klistrade trådarna SAMT Missingno fusket.

 

Länk till Mew fusket: http://forum.fuska.se/Sou_Foungar_Ni_Mew_I...oed-t42132.html

 

Om du gör Missingno fusket är det ingen risk för att ditt spel "knasar" sig eller blir konstigt! BARA OM DU FÅNGAR MISSINGNO.

 

Om du inte fångar Missingno så är det ingen fara med spelet.

 

Jag har själv testat alla möjliga fusk som finns på internet. Har kört om spelet c:a 7 ggr för att testa olika fusk, vilket har visat sig att dem inte funkat, men jag VET att Mew fusket samt Missingno fusket funkar utan några biverkningar om du gör som instruktionerna säger.

 

Som sagt, om du gör Missingno fusket finns det absolut ingen risk för att du får något konstigt "virus" i spelet :S. Att få virus av ett eget spel var det mest dummaste jag hört. Därimot så kan bilden bli hackig och rutig etc.. Men endast om du fångar Missingno.

 

[EDIT] Vill även tillägga att ABSOLUT INTE försöka göra guld/silver fusket på Pokémon blå/röd/gul. Då menar jag detta fusk som man kopierar pokémon med.

Biverkningar på detta är att spelet raderas direkt, och du kan inte få tillbaka dina pokémon.

 

 

Så jag rekomenderar att endast prova på Mew fusket samt Missingno fusket (Utan att fånga Missingno, bara döda han).

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...