Brawler Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 Jag har nyss fått Ruby och har klarat 5;e gymmet alltså min pappa,och jag har fått SURF men jag hittar ingen Pokemon som kan använda Surf,kan ni seja nåra som kan använda surf? Och Vad ska man göra efter att man har fått SuRF? :blink:
mickee Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 Jag har nyss fått Ruby och har klarat 5;e gymmet alltså min pappa,och jag har fått SURF men jag hittar ingen Pokemon som kan använda Surf,kan ni seja nåra som kan använda surf? Och Vad ska man göra efter att man har fått SuRF? :blink: maril, zigsagon jaa dem kan du ta :cool:
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 Dom flesta vatten och några Normal Pokémon kan lära sig Surf. Ja, Zigzagoon, Maril och Mudkip/Marshtomp/swampert är bra alternativ.
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 Tror du inte han vet det? Onödigt inlägg? Med Surf kan du Surfa på vatten :)
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) Han fråga ju! Och Vad ska man göra efter att man har fått SuRF? Edit, aight?: han kanske mena uppe på land men man kan ju fara ut och surfa och fara till nya städer sen kommer man vidare Redigerat 28 Juni 2005 av Wish_Maker
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 Nä, det gjorde han inte. Läs efter ORDENTLIGT. Men strunt samma, "back to topic". Jag har nyss fått Ruby och har klarat 5;e gymmet alltså min pappa,och jag har fått SURF men jag hittar ingen Pokemon som kan använda Surf,kan ni seja nåra som kan använda surf? Och Vad ska man göra efter att man har fått SuRF? :blink:
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 Läs mitt Edit, aight: så ser du! :)
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Skrivet 29 Juni 2005 Jaja du vinner "kriget". Back To Topic Läs mitt Edit, aight: så ser du! :)
Brawler Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2005 OK tack för tipsen men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra efter att jag fått SURF alltså vart jag ska gå o.s.v... :P
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Då ska du till Mauville City och när du kommit upp till PokeCentret,sväng höger och där finns en strand.Surfa på stranden åt höger där du kommer till en skog.Nu ska du upp.Resten pallar jag inte att förklara.
Rekommendera inlägg