Brawler Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2005 ok Tack så mkt jag klarar resten själv tror jag asså i den där skogen du FisharMario nämnde... :cool:
Nicita Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Ett tips: surfa på alla ställen det finns vatten så kanske du hittar items å så :gitarr:
Brawler Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) OK nu har jag klarat Fortree gymmet och jag har Fly men jag undrar hur jag får tag på en PokeBlock Case eller vad det nu heter och så har jag en sak som heter Red Orb.." :blink: Redigerat 5 Juli 2005 av Link127
Dark Elite Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 PokeBlock Case får du av en liten flicka i Pokemon tävlingen i Slateport. Ó Red Orb är till för att väcka upp den legendariska Pokemon´en Groudon ;)
Brawler Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2005 ok tack så mycket men vart finns den legendariska pokemonen? och hur kommer man in i Gymmet i Sootpolis stället (staden under vattnet ) :huh:
xylo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Du ska anvanda dive pa ett stalle men fost ska du till slateport och ga till farjan, Team aqua kommer vara dar och snor en ubat!. Sen ska du surfa runt lite omkring vattnet utanfor sootopolis. Anvand Dive dar du ser att vattnet bli morkare pa alla stallen sen kommer du se en grotta tillsist och dar ska du ga in och du ser ubaten Ga upp och du ar i team aquas hideout. tror man ska gora det men det kanske var senare.
Brawler Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Juli 2005 :blink: OK jag har klarat allt det där nu och har kommit dit där man möter Groudon..han e f*n skit svår å fånga,kan nån ge mej tips på hur det kan gå lätt?
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Skrivet 8 Juli 2005 Köp så många Ultra Balls du kan,när du fångat honom kan du sälja alla Ultra bollar(inte alla precis) som blev över
Brawler Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Juli 2005 ok Jag har fångat Groudon nu och jag har klarat alla gym och jag har alla HM's från 1-8. Vad ska jag göra nu? Det hände ju inget speciellt när man klarat sista bossen?
xylo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 Åk till ön nedanför mossdeep city och surfa upp fär vattenfallet och sen gå grottan (ett tips är att ha en pokemon som kan flash med sig) Sen är du vid pokemonligan :D Och den är ganske svår så köp massa revive och full restore :student:
Rekommendera inlägg