miniman Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 :P hej vem tycker iron maiden rockar fett jag tycker han äger har varit på en konsär där dom spela han men kan lite fakta om han hur gamal är han är han död???lol :D Citera
PCH Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) Mjo Iron Maiden äger ju jag har varit på 2 Maiden konserter. Den försa var på Stockholms stadion. den andra var i Skandinavium i göteborg, och den 9Juli ska jag på Iron Maiden på Nya ullevi i Göteborg ^_^ Iron Maiden är en grupp inte en solo artist ;) Redigerat 28 Juni 2005 av PCH Citera
miniman Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2005 jo det vet jag men jag kallar han som sjunger för ironmaiden Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 öh. deras sångare är inte död. Han blev kickad. Drogmissbrukade och skit. Paul Di'Anno hette han. Deras nya sångare heter Bruce Dickinson. Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 Paul Di'Anno har bättre sångröst. Och skriver fortfarande låtar åt dom. Citera
Gäst Spirtual Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Bruce är bättre! Bruce kan inte sjunga de gamla klassikerna som t.ex Phantom of the Opera och Killers. Dom låtarna är bättre med Paul. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.