Hoppa till innehåll

Satiliter


Drulli
 Dela

Rekommendera inlägg

Har det hänt er att en satilit har störtat på er sim?Men det har hent mig jag och min kompis spelade The sims studentliv (vi hade gjort en tillsammans så vi hade nys kommit hem från universitetet och min kompis sim låg och titade på molnen så tyckte han att hans sim var solbränd och kabom kom en satilit på hans sim och jag var försvunen sen stod det stod att jag dog på en anan tomt :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nepp, nepp visst är det INTE omöjligt!!! Man kan fuska till sig det också! När du är på kartan som visar hela staden (och alla små hus) trycker du Ctrl Shift och C, i rutan som kommer skriver du in exakt: boolProp testingcheatsEnabled true

När du klickar på "skapa en familj" och rutan med personen har kommit upp (alltså där som du skapar en person) trycker du Shift och N. Då kommer det upp en bekräftelseruta i högra hörnet... Nu kan du skapa vad du vill på dina simmar!!! Om de ska vara aliens eller så! Sen kan du ta på dem t.ex. kanin eller alla slags jobb kläder redan från början... I alla fall när du gjort en familj färdig och är inne på tomten som familjen ska ha håller du inne shift och trycker samtidigt på gubben du spelar med! Då kommer de upp massa alternativ och i några av alternativen (de står på engelska så du får pröva dig fram om du inte kan) ploppar de fram gravstenar (en gravsten finns för liv och en för död) om du trycker på död gravstenen står det olika sätt du kan mörda din gubbe på och ett är t.ex. dö av en sattelit...

Om inte boolProp... koden funkar kontrollera så att du har mellanrum och stor bokstav på de ställen det ska vara det! DEt är superviktigt!

Hoppas ni lyckas :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Nepp, nepp visst är det INTE omöjligt!!! Man kan fuska till sig det också! När du är på kartan som visar hela staden (och alla små hus) trycker du Ctrl Shift och C, i rutan som kommer skriver du in exakt: boolProp testingcheatsEnabled true

När du klickar på "skapa en familj" och rutan med personen har kommit upp (alltså där som du skapar en person) trycker du Shift och N. Då kommer det upp en bekräftelseruta i högra hörnet... Nu kan du skapa vad  du vill på dina simmar!!! Om de ska vara aliens eller så! Sen kan du ta på dem t.ex. kanin eller alla slags jobb kläder redan från början... I alla fall när du gjort en familj färdig och är inne på tomten som familjen ska ha håller du inne shift och trycker samtidigt på gubben du spelar med! Då kommer de upp massa alternativ och i några av alternativen (de står på engelska så du får pröva dig fram om du inte kan) ploppar de fram gravstenar (en gravsten finns för liv och en för död) om du trycker på död gravstenen står det olika sätt du kan mörda din gubbe på och ett är t.ex. dö av en sattelit...

Om inte boolProp... koden funkar kontrollera så att du har mellanrum och stor bokstav på de ställen det ska vara det! DEt är superviktigt!

Hoppas ni lyckas  :P

 

yupp... d e sant.. har själv prövat d innan.. men de har aldri hänt mig utan fusken :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

OMFG, vad häftigt! Har aldrig hänt mig... :blink:

Men det är den enda som jag tycker är dåligt i The Sims 2, att på reklamer och filmer och sånt så händer en massa grejer som nästan aldrig i spelet händer!!

Det tycker jag är DÅLIGT! Det skulle gärna hända mig mycket oftare.

 

/Love_game

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...