Gäst Nike Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Skall köpa det imorgon :D :kung:,någon annan som har längtat som ### :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 WOW! Ska det komma ett nytt Tekken spel? Det måste jag bara testa :) Skall köpa det imorgon :D :kung:,någon annan som har längtat som ### :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) tekken 5 kom ut idag jag tror det blir ganska mycket bättre än tekken 4 men jag kommer nog inte att köpa det jag tycker tekken spelen är ganska enformiga men det här sägs ju bli bättre , en kompis kanske ska köpa det får prova det hos han och se om jag också köper det :) Redigerat 29 Juni 2005 av Tomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 det kommer väll inte till pc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) det kommer väll inte till pc? tror inte det. nike råkade lägga tråden i fel forum. Redigerat 29 Juni 2005 av Tomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 kanske e lite noobig men vad är tekken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 ett fighter-spel till Playstation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 off topic: oj sorry fel forum on topic:älska tekken 5 :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Sry för dubbelpost Jag har spelat tekken5 tre timmar i sträck idag,och jag kan säga att det bara ägeeeeer :cool: :D :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 jag har köpt alla teken spell som finns jag ska defenetivt köpa teken5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 bra tänkt ;) ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) det är så ***** grym grafik. fick det helt gratis inan det kom ut + 6 st till spel. :D fet bra att man kan klä om och ändra färg på gubbarna. :cool: men bossen är lite väl fuskig som kan magi. annars får TEKEN 5 en klar 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. :kung: Redigerat 3 Juli 2005 av gilbert001 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg