joel Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 vilket spel e best? spider-men eller gran theft auto vice city?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 vilket spel e best? spider-men eller gran theft auto vice city?????? Jag tycker lätt GTA VC för spider.man klarar man av skit snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Gta Vice City Är Lungt Bäst!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Tycker jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 GTA VC ROCKAR MYCKET HÅRDARE EN SPIDERMAN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terminator Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 GTA vice city tycker jag e bäst. För det är ett långt spel och det är roligt. Spider-Man tar så snabbt att klara och det är inte så roligt tycker jag.... Jag tycker du ska välja Gta vice city. :D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle anka Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 GTA vice city är bäst tycker ja :1_15firing: :new_snipersmilie: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 GTAVC lääääääääääättt !"!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 GTA vice city är bäst tycker ja :1_15firing: :new_sni persmilie: gta vice city knäcker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 GTA Vice City är mycket bättre än Spider-man, GTA Vice City är verkligare (fast de e ju inte så jätteverkligt)... och de e roligare att stå uppe på ett ställe och snipa gubbar i stället för att klättra på väggar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 gta vice city har klarat ut det är ass soft ni måste köpa det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 gta vc är lungt bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg