Guggo Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 jag har ett allvarligt fel på mina högtalare: jag satt och spelade bf2 och ville prova VoIP, då måste jag koppla in micen, efeter att ha letat lite efter rätt hål så drog hjag ut högtalarsladdarna och pluggade in mic/headset, det hördes iget ur högtalarna, så jag kopplade in dem igen, så åkte "brickan" som högtalar hålen sitter på in lite i datorn, och nu säger den att det inte finns några högtalare aslutna. Jag är rädd för att det skall vara fel inne i själva datorn... snälla hjälp! :cry: Citera
Gäst Pierre.s Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 Du kaske behöver installera om drivrutinerna till högtalarna som följer med windowspaketet Citera
Gäst Spirtual Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Micen ska sittar i det röda hålet, i de andra ska högtalarna sitta. Citera
Oden Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Eftersom att "brikan" åkte in så sitter ljudkortet löst, svårare än så är det inte. Sätt fast ljudkortet igen så ska det nog funka bättre :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.