The Balrog Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Vem här lyssnar på Metallica? Om ni gör det har jag 2 frågor: 1. Vilken tycker ni är den bästa låten? 2.Vilket är det bästa albumet? Själv har jag lyssnat på dem sen födseln, tycker att AJFA är det bästa albumet och Orion den bästa låten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 1. When nothing else matters 2. Garage Inc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Seek & Destroy, Welcome Home (Sanitarium) och Fade to Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 fade to black är ju också bra! Vilket tycker ni är säms då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Sämst är nog lite att ta i. Jag säger så här, St.Anger är minst bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Nu var det inte frågan om det! Och Spirtual du har ännu inte skrivit vilket album du tycker är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Ride the Lightning kommer på första plats o på andraplatsen kommer både Kill Em' All och Master of Puppets :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex195 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Metallica är grymma! Älskar dom. Ser verkligen fram emot det nya albumet. Bästa låtarna är nog The Four Horsemen, One, Seek And Destory, Ride The Lightning och The Unnamed Feeling. Bästa albumet är helt klart Kill 'em All. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 1. Vet ej 2. St. Anger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Vem här lyssnar på Metallica? Om ni gör det har jag 2 frågor: 1. Vilken tycker ni är den bästa låten? 2.Vilket är det bästa albumet? Själv har jag lyssnat på dem sen födseln, tycker att AJFA är det bästa albumet och Orion den bästa låten.. Lyssnar väl lite ibland, den bästa är nog Nothing else Matthers. Elite fuskare nu! :D Redigerat 16 Augusti 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex195 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Vad tror ni om nästa album då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 lyssnar lite på dom, kan några låtar på gitarr/bas också... dom bästa, for whom the bell tolls, nothing else matthers, seek and destroy. (vilka är dom jag kan:P ) bästa skiva vet jag inte, för jag har aldrig lyssnat på en hel skiva med dom, med deras senaste ska tydligen va skit kass, och deras nya kommer tydligen låta som dom gjorde förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.