Supermario89 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 förklara bättre är du snäll :) jag har spelat väldigt mycket MKDD och jag känner de flesta proffsen men jag har aldrig hört tallas om något sånt här
Gäst Skellington Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 Sjukt :blink: Han började med Toad och Toadette, fast han skulle egentligen ha haft baby mario och baby luigi :blink:
Supermario89 Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 ta up det här: http://www.mariokart64.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=MKGC alla proffs äe där så nån av som kanske vet
CeZ Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2005 spelet va nytt men ska man ha guld på alla banor i mashroom cup för att få honom tillbaka eller?
Shadowbeing Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 Klara alla 4 cuper på 100 cc för att få dem...
PCH Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) när jag köpte mitt gamecube ingick supermario double dash och så startade jag det och så valde jag gubben med en svamp på huvudet. när jag hade klarat ett par banor försvann dom och så kom typ young mario och young luigi helmysko :blink: jag vill ha tillbaka mina svampisar! vet ni hur man gör? :huh: Jävligt mysko :blink: Har du så att du kan ta en bild och lägga upp den? Redigerat 2 Juli 2005 av PCH
Shadowbeing Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 när jag köpte mitt gamecube ingick supermario double dash och så startade jag det och så valde jag gubben med en svamp på huvudet. när jag hade klarat ett par banor försvann dom och så kom typ young mario och young luigi helmysko :blink: jag vill ha tillbaka mina svampisar! vet ni hur man gör? :huh: Det är vanligt för honom nu.. Nu har han ju Baby Mario och Baby Luigi istället... som det ska vara-...
CeZ Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2005 tack petey pariana ska se ifall de funkar
Rekommendera inlägg