Takanuva Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 ska jag köpa sagan om konungens återkomst? finns det fusk för ja vill ha de men ge mig bara några! [bPöff pöff hjälp ett B!][/b]
bowserboy Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 om man trycker ner ner vänster höger b a och start vid huvudskärmen så får man alla banor och även det lilla mini-spelet gandalfs way och det är ett väldigt kul mini-spel tycker jag så detta spel borde du köpa föratt det är ett mycket bra spel
Gäst Tobbis Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 jag översatt lite.: Redaktör: Tobias Nilsson Datum: 2004 01/06 Konsol: GameCube Fusklista för Aragorn: 4-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck Upp, B, Y, Ner 3-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck B, Ner, X, Upp. Få 1000 i XP: Pausa spelet, håll L och R och tryck Upp, B, Y, A. Alla specialfärdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck Ner, X, Y, Y Nivå 8-färdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck Upp, B, Y, Upp. Åteställ missiler: Pausa spelet, håll L och R och tryck Y, B, B, Y. Fusklista för Faramir: Spela som Faramir: Pausa spelet, håll L och R och tryck A, A, Y, Y 4-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck A, B, Upp, A. 3-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck B, Y, Upp, Y. Få 1000 i XP: Pausa spelet, håll L och R och tryck B, Y, Upp, B. Nivå 8-färdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck X, Ner, Ner, Ner. Åteställ missiler: Pausa spelet, håll L och R och tryck Y, Upp, A, A. Fusklista för Frodo: Spela som Frodo: Pausa spelet, håll L och R och tryck Y, X, X, X 4-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck Ner, B, Ner, X. 3-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck B, Ner, Y, B. Få 1000 XP: Pausa spelet, håll L och R och tryck X, Y, Upp, X. Nivå 8-färdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck X, X, Ner, Ner. Åteställ missiler: Pausa spelet, håll L och R och tryck Y, Y, Y, X. Fusklista för Gandalf: 4-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck Ner, Y, Upp, X. 3-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck Ner, A, Y, Ner. Få 1000 XP: Pausa spelet, håll L och R och tryck X, Y, Upp, X. Alla specialfärdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck Upp, Ner, Y, X Nivå 8-färdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck X, B, Ner, Ner. Åteställ missiler: Pausa spelet, håll L och R och tryck Y, X, A, B. Fusklista för Gimli: 4-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck Y, B, Upp, A. 3-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck Upp, B, X, B. Få 1000 i XP: Pausa spelet, håll L och R och tryck X, X, Y, A. Nivå 8-färdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck A, X, Ner, B. Åteställ missiler: Pausa spelet, håll L och R och tryck X, X, X, A. Fusklista för Legolas: 4-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck A, X, Y, B. 3-slagskombitation: Pausa spelet, håll L och R och tryck Y, Y, Y, Ner. Få 1000 i XP: Pausa spelet, håll L och R och tryck A, Y, Upp, A. Alla specialfärdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck Y, X, A, X. Nivå 8-färdigheter: Pausa spelet, håll L och R och tryck B, Upp, Upp, Ner. Åteställ missiler: Pause the game, hold
Takanuva Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2004 BLABLABLA vadå jag ser knappt hela listan
Rekommendera inlägg