bowserboy Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ska ni köpa hl 2 när det kommer till 8-bit???? kanske kommer snart så man får vara beredd på att det kanske kostar en 20:a så det är väl bäst att du lånar lite pengar från dina kompisar och du får nog spara veckopengen nora gånger så blir det säkert bra jag har sett att spelet kommer att vara som det hamalar half-life så det räknar jag med att alla köper om ni inte köper detta spel så tycker jag att ni ska gå och besöka doktorn :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 men detta e gc forumet inte 8-bit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 va kommer det till 8-bitar ps:fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jej men mannen vill inte skriva det i annat forum så mannen fattar inte.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 HL2 kommer ej komma till GC eller 8-bit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 gör det inte?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Onödig tråd!! Du fick nyss en extra varning Bowserboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg