Hoppa till innehåll

Vilket Pokémon-spel Är Värt Pengarna?

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker

men enligt en annan gubbe så kan groundon lära sig Solar beam och behöver inte charga när han ska skjuta. och den är jätte stark med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Fatosh

Groudon kan lära sig SolarBeam i lv. 65 och då kan han använda den utan att ladda  :P .

Så Groudon leker med lilla kyogre. Och Groudon är Ground, Kyogre Water. Inegn av dom är DarK!!

Du jag har båda korten.

Dem båda är också dark.

Bara så ni visste så är inte kyogre svag mot gräs så mycket...

Och vad händer när kyogre kör pscykic eller phsybeem. Ahhaahha utklassar groudon. Därför att Pschyk pokemon är övertaget mot dark.

Min kompis har en jätte tjock bok. Fakta om pokemon han köpte den i kina.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Du är helt ute och cyklar.

1.Dom är inte Dark(fast om dom e det på korten)

2.Kyogre utklassar inte Groudon med Psychic & Psybeam

3.Det är tvärtom,Psychic kan inte slå Dark Pokemon(faktiskt!Dark blir inte skadade av Psychic,det bara står:Its have no effect),Dark attacker är super effektivt på Psychic Pokemon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Ejj det är dark visst,Team magma och Team aqua äger ju dark pokemon mest. Och groundon för magma. Och kyogre för aqua.

Dessutom så har kyogre snabbare speed så det blir inte lätt för groundon och träffa med en soular beem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Har du Groudon?Kolla på den status,så ser du att den bara är Ground.

Team magma och Team aqua äger ju dark pokemon mest,det vet jag,men bara för det betyder det inte att Groudon och Kyogre är dark.Team Magma Leader Maxie har ju Camerupt,men den är inte Dark,och han har en Golbat,den är inte Dark heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...