Hoppa till innehåll

Snacka Om Cs Elle Cs:s Tip Här


F.E.A.R
 Dela

Rekommendera inlägg

hej alla.... här kan ni prata om Cs TIp och sån även Cs hack.... CHEATER :angry:

men först vill jag fråga er en sak!

 

Vad har hänt med CS:S VIP MAP? det fins ju inget VIP map i cs:s nu.. :( har valve glöm Vip mod till Cs:s elle LOL....och jag undra också om valve bry sig om Cs1.6 nu elle har de glöm bort Cs1.6......men ändå har de kom på en ny spel som heter half-life2 aftermath som e ute 29 sep...jag tycker att halft-life 2deatmath e inte så Populär.....

 

?????VIP?????

 

HEhe alla jag har en ny Tip här om hight PING...!

 

Some time... fick man kick i Fav* sever för man har för mkt PING! man fick damn :angry:

 

NU kan du lura sever att du har lite PING!

 

så gör du:

 

skriv i console så här!

 

cl_cmdrate +1000000 = gör att din ping bli 5! men det hjäp inte att det bli

snabbare i sever!

 

cl_cmdrate 10 = gör att din ping ser bli 20-50

 

rate 25000 = Gör att din ping gå ner!

:lol:

Redigerat av F.E.A.R
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dem banorna har inte jag sett sen 1.3.. du kanske ska skriva till Valve och be dem göra en sån bana.. eller så kan du leka att du är VIP på t.ex italy och när du dör slayar du hela ct laget :P

 

 

Doh :blink: hur ska jag skriva till Valve via steampowered.com elle hmm

men jag tro att det fins i 1.6 du de har Vip map där men bara en bana

???!!!DET E JU BARA EN VIP BANA DE HAR GJORD I VALVE!!!???

 

!!!!VAC ANTI CHEAT SYTEM SUGER!!!!

 

Igår spelade jag i en SEVER I UK där de har VAC Det e ju F*a 5 som hackade i sever Admin kan inte kicka de....de har typ Anit kick elle nåt sån Doh....OCh de e ju i samma Clan F*ckin CHEATER DAMNNNNN

 

?????E det något som tänka att klaga på Valve?????

 

DAMN CHETAER

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså Valve har lyckats med både CS och HL1. Men sen tycker jag dock att som HL2 repeterar mycket från HL1 men CS klagar jag inte på... Så klaga inte på valve gör en egen csmap där det är VIP. i fall du undrar heter programmet Valvehammer. :kung:

Redigerat av nr.7
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...