Gäst Wacko Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 VIP Mod till source ? Roligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Ala vip banor som ni snackar om börjar med ett "as" nuförtiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Det går inte att göra VIP banor eftersom valve inte har gjort det till Source än men dom har sagt att det ska komma. F.E.A.R .. Tror inte alls på det där. Antagligen var det ingen admin eller så var han en dålig admin.. Det är självklart att man bannar fuskare och inte kickar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 dem banorna har inte jag sett sen 1.3.. du kanske ska skriva till Valve och be dem göra en sån bana.. eller så kan du leka att du är VIP på t.ex italy och när du dör slayar du hela ct laget :P håller med det suger !!!!!!!!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Offtopic: Det är "cheater" inte "chetaer" :P Men jag tycker "Vac anti" stoppar fuskare, om server Admin har bra ögon& IQ :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrAzY FrOg Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 vip finns på oilrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.E.A.R Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 HEhe alla jag har en ny Tip här om hight PING...! Some time... fick man kick i Fav* sever för man har för mkt PING! man fick damn mad.gif NU kan du lura sever att du har lite PING! så gör du: skriv i console så här! cl_cmdrate +1000000 = gör att din ping bli 5! men det hjäp inte att det bli snabbare i sever! cl_cmdrate 10 = gör att din ping ser bli 20-50 rate 25000 = Gör att din ping gå ner! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VLAD_1 Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 vip äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg