Giga_Bowser Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag gillar att spela World of Warcraft, men hos min pappa så flimmrar himlen när jag spelar, och när jag går in i en huvudstad så händer de att skärmen blir täckt av bitar av stan, som kulisser, eller så försvinner marken (det blir bara vitt). Jag undrar om nån vet vad det är för fel, det kan vara Grafikkortet. Jag vill (helst) ha svar av någon som kan det här, helst inte någon som inte vet något om sånt här. Alla som vet kan gärna skriva, för om flera säger att det är t.ex. Grafikkortet, så blir jag mer säker. Tacksam för svar. Nu blev detta lite långt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 du vet väl att man kan ställa in grafiken väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jodå, men jag har testat att ändra på det som de kan va. Och allt annat oxå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 det kan ju vara grafikkortet har du kollat vilket grafikkort du har och om det e sämre en det som rekomenderas så tror jag de e det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Får du inget svar som fungerar här gå in på http://www.worldofwar.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) Jag har snackat me farsans kompis som e datatekniker, han tror de e grafikkortet, som jag trodde, ska kolla Redigerat 18 Juli 2005 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 mm, då har han nog rätt, grafikkortet är nästan det enda som kan vara problemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg