Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Jag vill veta hur man kan göra styles (snygga bokstäver) på photoshop!! Gör så här: 1. Gå in på ### som e längst ner på vänster hörn! 2. Välj ### Asså jag menar lite mer exakt hur man gör vart knapparna ligger m.m med mera! Citera
MahL Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 När jag ska gå in på Photoshop och jag ska trycka Try på för attstarta photoshop e Try borta... HUR FÅR JAG TILLBAKA TRY!! 1. Har installerat om... 2. Har Sökt efter Photoshop och tagit en annan start ikon! 3..inget mer gör så här att du tar bort det och sen laddar du hem det igen Citera
-MGS- Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Bloko, "laddar hem"? vad menar du med Try? Citera
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Bloko, "laddar hem"? vad menar du med Try? När man ska gå in på Photoshop utan att man har köpt den!! Så finns det: Try Information Exit Man ska trycka på try för att komma in fatta'ru :D Citera
-MGS- Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 1. Gå in på ### som e längst ner på vänster hörn! svar: gå ner i den där runtan och tryck på f:et 2. Välj ###´ svar: blending options Citera
MahL Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Bloko, "laddar hem"? vad menar du med Try? det jag menar är att han ska tabort hela photoshop och sen ladda hem det Citera
Luxiner2k Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 www.good-tutorials.com en bra sida om man vill ha grymma efecter osv Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.