Veilor Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 PS: Man kan få färgkamera utan att klara hela spelet, gå in i Forest haven och fånga en ljusboll (den största) och ge den till kamera mannen ok då vet jag det :D ...har börjat om spelet..på skoj lite..då kan jag testa det..
LiQuiDe Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 ehm... Bakväg, finns det verkligen en sådan? Det är väl bara blommor där bakom huset,,,, har aldrig sett nån dörr där... Aja, måste kolla upp det... det e ingen dörr det e ett litet hål man ska krypa in i
Shadowbeing Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 ehm... Bakväg, finns det verkligen en sådan? Det är väl bara blommor där bakom huset,,,, har aldrig sett nån dörr där... Aja, måste kolla upp det... det e ingen dörr det e ett litet hål man ska krypa in i <{POST_SNAPBACK}> Ja, men ni missade den viktigaste detaljen-- Man lär ju klättra i den där gröna som är mot väggen...aja, i varje fall ska jag till Outset Island.... Men har inte börjat åkt en... Det ju över hela kartan... Och palla alla hajar....Kommer väl nån hajboss på 10 meter också...
Rekommendera inlägg