ceco Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 hur får man tag i mystics ticket ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Genom att skicka in sitt spel till clubnintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 när får man tillbaka det då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Vet inte. Kanske efter nån vecka eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 har du gjort det lr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Det kan ju inte ta 1 dag och inte 1 månad så han chansa på 1 vecka.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Japp, exakt så Wish_Maker. Men ceco varför undrar du om jag har gjort det själv? Jag behöver inte göra det själv, jag har ju AR :cool: AR, AR yeah yeah AR, AR YEAH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Du är en perfekt cheerleader Dark Elite,och man kan ju också fuska via AR som Dark Elite har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 vad är AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 en fuska maskin så du kan fuska till dig oändligt med masterball, och du kan välja vilken pokemon du vill möta. så man möter Celebi och fångar med masterball... inte så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jo, det är faktist skitkul! Hur ska man annars kunna få Celebi på R/S? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg