braoha Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) Har idag gjort en beskrivning på hur man byter connector och moddar Nintendo 8 bitars Se : http://www.braoha.com/conectorbyte.html Önskar kritiska synpunkter på artickel typ sakfel eller förbättringar Jag kan göra . // Magnus Redigerat 8 Juli 2005 av braoha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag fattar tyvärr inte varför man ska modda ett NES över huvud taget. De amerikanska spelen saktas ju bara ner till europeisk fart plus att musiken går långsammare. Då blir jag bara arg...skriver du denna varning kan jag grattulera dig att vara först med att ha skrivit det på en sådan här moddnings guide. Annars var guiden väldigt najs. Kanske förklara lite bättre EXAKT vilken "skalp" man ska klippa av eftersom det egentligen är det klurigaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Rätt sjysst guide men jag skulle gärna vilja ha tips på vart man kan köpa en ny connector. Det är en ganska snygg stjärnskruvmejsel du har :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
braoha Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) Rätt sjysst guide men jag skulle gärna vilja ha tips på vart man kan köpa en ny connector. Det är en ganska snygg stjärnskruvmejsel du har :D Hejsan ! Gå in på www.braoha.com och titta . (En fördel att ha en riktig stjärnmejsel .) // Magnus p.s samma sida. Redigerat 9 Juli 2005 av braoha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag gillade denna guide. Ska titta igenom den noggrannare när jag väll har skaffat ett defekt nes. Men antagligen så kommer jag att ha nytta av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 bra guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg