Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Läste i aftonbladet att det kanske kommer bli så att alla fri skolor och kommunala skolor. kommer kanske få skoluniformer angående att barnen brukar mobba någon bara för att den har falsk puma. O.s.v. Men jag tycker inte att det ska finnas skoluniformer i skolorna. Om t.ex min lärare gav en till mig så skulle jag slita sönder den !!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Skoluniformer=Dumt som ***. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jooo det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag skulle inte vilja ha skoluniform, så är det jopbbigt om alla har likadana kläder, man ser ju inte skillnad om man ser 2 personer bakifrån då ju, inte lika lätt iaf... Men borde inte det här ligga i Debatt, tycker jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 skoluniform? en såndär där tjejerna tvingas ha kjol va? om jag fick en sån skulle jag nästan hoppa av skolan. onödigt att ha skolunform tycker jag... som fire fly sa men ser ju inte skillnad på två olika personer! med skoluniform har man 0 i personlighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) skoluniform? en såndär där tjejerna tvingas ha kjol va? om jag fick en sån skulle jag nästan hoppa av skolan. onödigt att ha skolunform tycker jag... som fire fly sa men ser ju inte skillnad på två olika personer! med skoluniform har man 0 i personlighet! Så tycker jag ochså :evil: Men dom dära j*vla pokitikerna har väll inom 20 år förstört Sverige! :angry: Redigerat 4 Juli 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Vi hade omröstning i skolan att årskurs 1-6 skulle ha uniformer. Majoriteten sade NEJ. Kläder äger Personlighetens undergång enligt mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 skoluniform? en såndär där tjejerna tvingas ha kjol va? om jag fick en sån skulle jag nästan hoppa av skolan. onödigt att ha skolunform tycker jag... som fire fly sa men ser ju inte skillnad på två olika personer! med skoluniform har man 0 i personlighet! Ja typ. T.ex du har en t-shirts det står din skolans namn i framsidan. Så har tjejer typ kjol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 oftast har man slips och kavaj också :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 om jag skulle få nåt sånt där skit så skulle jag skolka från skolan jävligt ofta(eller riva sönder den) :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 oftast har man slips och kavaj också :cry: Min kompis skola fick prova skoluniformer om det va bra. Han sa att det är en skorta(stava) med 2 knappar . Och i baksidan står det skolans namn. och så fick dem ha shjort. Och töntiga skor. Så röstade dem om det var bra det var bara typ 10 styckna som valde att det skulle bli det eftersom dem blev mobbade för dem inte har märkeskläder. Och resten Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Nej tack. Jag skulle aldrig ta på mig nåt så fult som en skokluniform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.