Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Asså när man har klarat Elite Four så sticker ju Lorlei för att träna sina PKMN o då ska man typ hjälpa henne möta Team Rocket eller nåt, det har jag klarat. Men nu har plötsligt Lorlei försvunnit igen så jag kan inte möta Elite Four. Nån som vet var hon är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Vad står det när du går mot 13374? eller kommer du inte in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Asså jag kommer inte in i Elite Four. Dom säger att Lorlei är bortrest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 du kanske ska åka till hennes hus, om det är Firered så tror jag hon finns på en ö på 1 av dom 7 öarna eller så är det 6 men det är vatten runt ön :P nemen asså man ska vara ut på vattnet genom att flyga eller åka till en av öarna som har strand på vänster sida om pokemon center en trappa ner, spring till sanden där står en fiskare gå förbi han och surfa ut på vattnet, surfa rakt fram om du inte krockar men sen ser du en lite ö med en tjej och en sten möt henne sen surfar du vidare till höger om den lille ön så kommer du till en stor ö med en tjej längst ut på vänster sida, och en kille som springer fram och till baka och 2 målare och entill tjej som ska fixa fontän och ett hus, gå in i huset och snacka med tjejen inne, tror det var Lor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 OK, tack. Jag ska testa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Lorelei finns i ice cave på four island, skadar inte å kolla där igen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Men asså jag har letat runt hela Ice Fall Cave o jag hittar henne inte. Så jag ska pröva det som Wish_Maker sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Ne det är inte Lorie där jag har kollat... det enda hon vill är att titta på pokemon som hon säger namnet på så får du saker om du ger henne den pokemon (du får tillbaka den och hon tittar bara, och har du inte den pokemon så är det bara att fånga eller vänta tills hon byter efter en stund) men jag har för mig hon står var rocket gubbarna var och där är hon typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Men jag hittar henne inte! Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) Hon kanske är i ett hus.. Vänta jag ska utforska lite i mitt fire red och kolla efter henne.... men lol.... utanför icefall´på four island så finns det ett hus som det är en brevlåda på och en tjeje utanför.. läs på brevlådan.. LORELEI'S HOUSE står det.. Redigerat 5 Juli 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Lorelei finns i ice cave på four island, det är det enda rätta! om hon inte är i ice cave så är det fel på ditt spel (det är inte troligt att det är fel på ditt spel för att det är inte ett sådant fel på ett spel!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) han har ju redan mött henne där och sen går hon iväg typ!!! asså han skrev ju det i början tror jag Asså när man har klarat Elite Four så sticker ju Lorlei för att träna sina PKMN o då ska man typ hjälpa henne möta Team Rocket eller nåt, det har jag klarat. + att hon har ju inte ett hus för att inte vara där.. + att alla hus med brevlåda ska man utforska och prata med alla Redigerat 5 Juli 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg