coolsamus Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 var hittar man han/hon som man kan få balbasur av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 i cerulian, du vet där man möter Misty. där finns ett hus till vänster om pokemon centret. där får du bulbasaur, men du måste ha me dej din pikachu å den måste vara jätteglad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 tacktack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 snappt svar då kan vi lika bra forsetta med deta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 var får man lapras? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 var får man lapras? Det har du ju redan gjort ett ämne om men som sagt, Åk till Saffron City och besegra det där tornet och på vägen får du Lapras! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 japp men hur får man röda lapras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 de finns ingen röd lapras i gul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 oj jag tänkte fel sorry jag e trög idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jo, Det finns röda Lapras i Guld, Silver och Crystal men jag vet verkligen inte hur man får tag i dom för man kan bara möta Lapras varje Fredag så det kan ta några år innan man har chansen att möta en sån men jag vet nog inte om det är en röd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 ja de vet vi, men detta e en pkmn gul-tråd!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg