sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Jag har fått Silver wing och jag vet att Lugia finns på Whirl islands men hur kommer man till Lugia, jag hittar ingentning! Jag skulle bli väldigt tacksam om någon kunde ge mig en noggrann beskrivning eller lägga upp bilder och rita hur jag ska gå. Tacksam för svar! Redigerat 4 Juli 2005 av sebbo_3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Gå in på denna sidan så hittar du det nog: http://www.serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Jag klarade att hitta lugia själv, men tack ändå. Redigerat 4 Juli 2005 av sebbo_3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 LÅST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Du kan inte skriva låst.Du är ingen moderator så du kan ej låsa tråden,det är bättre att anmäla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Mummintrollet.. Nu får du ge dig.. -.- Nästa gång, varning. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg