Gäst _Otaku_ Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Först gick jag till www.rpgmakerxp . c o m (utan mellanslag) och laddade ner RPGM-xp och patchen, + rgss-rtp. Men när jag ska installera RGSS-RTP så står det bara ??????????????? RGSS-RTP ?????????????? och så stängs rutan ner. Jag hittar aldri en sida på svenska som kan hjälpa mig :( VÄLDIGT tacksam för svar! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Förmodligen var det något fel på filen sök på google.se efter patchen och hitta en ny sida att ladda ner på.(PS olagligt att ladda ner... gör du det är det på egen risk) bara så du vet... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 du ska lada dner deras andra release av rpg maker xp.. men d va ju inget o ha om du inte kan italienska.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Joo då,(jag har den på spanska) Ska se om det funkar =D Tack! Jag laddade ner den engelska patchen - installerade. Sen laddade jag ner releasen - installerade den. Men det står fortfarande att RGSS-RTP inte är installerat. Och när jag försöker att installera det så står det bara: ????? RGSS-RTP ????????? - jag tror att det betyder att det inte går att installera... Hur ska jag göra? :o Redigerat 6 Juli 2005 av _Otaku_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Joo då,(jag har den på spanska) Ska se om det funkar =D Tack! Jag laddade ner den engelska patchen - installerade. Sen laddade jag ner releasen - installerade den. Men det står fortfarande att RGSS-RTP inte är installerat. Och när jag försöker att installera det så står det bara: ????? RGSS-RTP ????????? - jag tror att det betyder att det inte går att installera... Hur ska jag göra? :o Ladda ner patchen från en annan sida det kanske bara är din som är "korrupt" (PS!Nedladdning på egen risk det är ju olagligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 du laddar ner fel grejsimojs från prmakerxp sidan... inte den första rpgmakerxp på fliken "downloads".. utan ANDRA... då ska d funka.. men e d nån som vet vart man kan få ner den på engelska istället för spanska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Men åå :P NU vet jag vad som var felet. Era tips funkade utmärkt! Baradet att detta är en windows XP dator, som i vilket har 2 konton. Det här kontot är inte administratör så inte sjutton att de inte gick installera då!! :P Tack tack! Redigerat 7 Juli 2005 av _Otaku_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 ok.. behöver du hjälp med nåt så kan du skriva te mejj ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 lr mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 eller mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.