Hoppa till innehåll

Rpg Maker Xp


Gäst _Otaku_
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst _Otaku_

Först gick jag till www.rpgmakerxp . c o m (utan mellanslag) och laddade ner RPGM-xp och patchen, + rgss-rtp. Men när jag ska installera RGSS-RTP så står det bara ??????????????? RGSS-RTP ?????????????? och så stängs rutan ner.

Jag hittar aldri en sida på svenska som kan hjälpa mig :(

 

VÄLDIGT tacksam för svar! ;)

post-9487-1120568534_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Joo då,(jag har den på spanska) Ska se om det funkar =D Tack!

 

Jag laddade ner den engelska patchen - installerade. Sen laddade jag ner releasen - installerade den. Men det står fortfarande att RGSS-RTP inte är installerat. Och när jag försöker att installera det så står det bara:

 

 

 

????? RGSS-RTP ????????? - jag tror att det betyder att det inte går att installera... Hur ska jag göra? :o

Redigerat av _Otaku_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joo då,(jag har den på spanska) Ska se om det funkar =D Tack!

 

Jag laddade ner den engelska patchen - installerade. Sen laddade jag ner releasen - installerade den. Men det står fortfarande att RGSS-RTP inte är installerat. Och när jag försöker att installera det så står det bara:

 

 

 

????? RGSS-RTP ????????? - jag tror att det betyder att det inte går att installera... Hur ska jag göra? :o

 

Ladda ner patchen från en annan sida det kanske bara är din som är "korrupt"

(PS!Nedladdning på egen risk det är ju olagligt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du laddar ner fel grejsimojs från prmakerxp sidan...

inte den första rpgmakerxp på fliken "downloads".. utan ANDRA...

då ska d funka.. men e d nån som vet vart man kan få ner den på engelska istället för spanska??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Men åå :P NU vet jag vad som var felet. Era tips funkade utmärkt! Baradet att detta är en windows XP dator, som i vilket har 2 konton. Det här kontot är inte administratör så inte sjutton att de inte gick installera då!! :P Tack tack!

Redigerat av _Otaku_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...