gilbert001 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 ni som vet kan väl hjälpa mig! SNÄLLA HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Gå in på kontrollpanelen och sen avatarinställningar.. Den får bara vara 12kB och 125x125... ps. om du inte kan sätta stor text färg och xiit så skriv inte ens det då!! det är så jobbigt att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 var ligger kontrolpanelen. ps. jag viste inte att det inte jick att stortext och färg det är inte min dator just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 under jamba-bannern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Det är inte alltid Jamba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.