Ultra_Champion Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Är det värt att köpa det spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blondiiinenanna Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Är det värt att köpa det spelet? Köp The Sims2, jag sålde mitt gamla bustin out när jag köpte 2:an... Den är såååå mycket bättre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det är bra tror jag så köp det om du vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Ja men är det bra grafik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 The Sims 2 är myyyyyyycket bättre än Bustin Out! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Men då kan jag bara säga att Ultra_Champion redan The Sims 2. Det vet jag för att vi är rätt så bra vänner. :P Eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 bustin out.... NEJ!!!!!! det är kul dom första gångerna sen tröttnar man totalt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Så tycker jag det är med The Sim´s 2. :P Köp hellre Makin Magic, mycket kul. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Nej det är skit tråkigt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg