snusprilla Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Hej, jag får Best sellers Half Life om några dagar. 1. Om jag går in på www.counter-strike.net och väljer "i dont know wich filles i shoud download" så kommer man in till en sida där det står hur man ska göra för att få counterstrike, men jag fattar inte om det är 1.5 eller 1.6. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 vad vill du ha da vill du ha 1.5 eller 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snusprilla Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag vill ha 1.5! Kan du berätta exakt hur man ska göra och vilka filer man ska ladda ner? Det vore asschysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 du behöver bara ladda ner an fil jag kan ge dig en sida där jag laddade ner 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag vill ha 1.5! Kan du berätta exakt hur man ska göra och vilka filer man ska ladda ner? Det vore asschysst! det e enkelt... www.soft32.com, ängst åt vänster ser du: Action som du ska tryckla på, sen precis under kommer games att poppa fram välj den!! Sen kommer det fram listor av massa spel gå längst ner så ser du 1.2.3.4. .... mellan 4-9 var 1.5 och 1.6!! Om det inte funkar skriv bara här så lägger jag in en direkt länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 vet nån ett ställe där man kan köra cs online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 vet nån ett ställe där man kan köra cs online?ja jag vet många ställen man kan köra online på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 vet nån ett ställe där man kan köra cs online? cs e online om man inte spelar training eller lan games :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Säg ett ställe please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 cooliz 1.5 eller 1.6? iaf på 1.5 behöver du bara starta spelet sen play cs sen internet games sen update... på 1.6 Starta CS sen find server kan du filtra om du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Säg ett ställe please!här är en server som jag brukar köra på >212.247.0.250:27015< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 vad har dom för mads har dom cd :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.