incognito Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) -- Redigerat 29 Oktober 2012 av incognito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Jag tror också 100% att han är oskyldig. Men jag gillar hans musik :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag gillar bara vissa låtar,men jag tror att MJ är också oskyldig,det var nån insändare i Expressen eller Aftonbladet som sa att han var ett psyko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 de bara snackar massa skit om honom, varför ens anklaga honom, han äger på alla sätt och vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 ja vet int men ja bryr mig int heller aldrig hört han så jag håller mig till Eminem Å 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.