Gäst Yusuzuki Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Heej, Undra bara om man kan fixa en GC emulator till datorn, så att man kan spela typ tex: Naruto 1,2,3 på datorn eller andra liknande spel.!! :cool:
Supermario89 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 vet inte om det finns men de flesta andra konsoller finns om emulatorer så det kommer nog att komma <_<
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Det kommer antagligen att komma, men med väldigt dålig kvalitet, titta bara på N64 emulatorerna. Dessutom är det olagligt.
Gäst Yusuzuki Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Det kommer antagligen att komma, men med väldigt dålig kvalitet, titta bara på N64 emulatorerna. Dessutom är det olagligt. Joo, det vet jag :cool: . Men jag har tröttnat på GBA emulatorn, har typ klarat alla pokeom spelen :D... hehe, någon som kan en sida där man kan hitta några Emulator.. :visslar: ;) :zzz:
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Det finns GC emulator men tänker inte säga hur du får tag i det eftersom det är olagligt
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Det kommer antagligen att komma, men med väldigt dålig kvalitet, titta bara på N64 emulatorerna. Dessutom är det olagligt. Du vill bli bannad va??Läs reglerna, fildelnig är olaglig.
Dark_samus Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Det finns GC emulator men tänker inte säga hur du får tag i det eftersom det är olagligt blablabla...pm:a mig...tror ja vet nån sida.. :)
Anorectic Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Skrivet 8 Juli 2005 Emulatorzone kan man ladda ner an massa emulatorer. alltifrån NES till NDS!!!!
Rekommendera inlägg