Nain Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Jag undrar om f-Zero ax finns i sverige... skulle bli tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Den finns nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 var isåfall? jag undrar också jättemycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Vad är det för något? Har aldrig hört talas om den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) Det är en arkad maskin som man sitter i en stol och spelar, och om man har med sej ett memory-card med F-Zero GX data på, så kan man ladda över hemliga banor och gubbar till sitt spel! :gitarr: Visar en bild oxå... Redigerat 5 Augusti 2005 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 f*n vad ful hopas att den inte fins i sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 f*n vad ful hopas att den inte fins i sverige Vadå ful? Den e grym ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Nej, jag har då aldrig sett något vakrare! ;) Får nog uppsöka närmaste arkadhall när den kommer till Sverige för en omgång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Kanske finns i Arkadrummet i Lalandia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 ingen som vet i närheten eller i göteborg? någon måste ju veta. om det finns så måste jag bara göra det. fasen vad roligt det verkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg