Powerline Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag har AVAST antivirus installerat på min dator. Men är d bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Har aldrig hört talas om!! Men jag tror att de här e bättre!! Norton Antivirus 2004 Panda Antivirus F-Secure www.download.com sen söker du efter antivirus! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 panda är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag känner en kompis som har panda där kommer det bara upp en fet panda hela tiden som säger tjallobadoj eller liknande Norton anti virus e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 mm håller me panda suger norton e bäst de har ja :1_15firing: :new_angel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 haha, cooliz det är nog du som inte vet hur man använder panda isåfall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 ahahah nog e avast antivirus bra jag har det själv jag hittade 3 virus med det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Trinton är bäst om man mixar ihop min hjärna och nortrn :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Norton anti virus lär svin dåliga, Ad aware e mycke bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Ad aware tar bara bort bort spionprogram inte virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NanoBot|E Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Norton är bra men det finns bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Norton e e faktiskt 1000 gånger bättre än panda och Ad aware men de finns ju förståss som NanoBot|E sa, bättre program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.