li shenlong Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 kort sagt.. JAG KÖPER !!!!!!!!!!! för 9mill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) lol! Du behöver inte överdriva så li! Den går faktiskt att få för 3 Mil, vill du vara säker så bjuder du 4 eller 5! Men lol, man bjuder f*n inte 9,000,000 när budgivningen redan gått under det priset! Combat lvl btw? ( Vill veta om du bara e stolt över ditt cash eller om du verkligen är high lvl och inte så n00big med pengarna. ) + ja ger dig 1.5m pure cash för en Haha lol! Mosk! Skynda dig å bjud ut li shenlong, du är säkert typ 80 combat lvlar högre en honom! Fast du kanske inte e så pilsk på en pumpa? :rolleyes: Redigerat 18 Augusti 2005 av Joe Cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 äh tänk lite man har den i nått år sen blir den f*n värd 20-30mill sparar en phat och nej jag e lvl 64 men e bara rik power gamat med min smithare smalboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Then li, vad heter du på RuneScape? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg