xylo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Hej Är det någon som har emerald här??! Jag bhöver hjälp med en sak. Kan man få Kyogre på emerald_ Jag gick ner dit till stället den skulle vara på men den var inte där och till och med han i väder institutet sa att den skulle vara där ;) Svara gärna också om ni har ruby elr sapphire för det kanske är sammma sak! EDIT: Vet det nu! Men en annan sak. Vart fangar man relicanth? Redigerat 7 Juli 2005 av xylo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rayquaza #384 Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Man kan få Både Kyogre och Groudon i Emerald. För att få Relicanth så måste man leta i undervattensgräs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rayquaza #384 Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Man kan få Både Kyogre och Groudon i Emerald. För att få Relicanth så måste man leta i undervattensgräs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Hej Är det någon som har emerald här??! Jag bhöver hjälp med en sak. Kan man få Kyogre på emerald_ Jag gick ner dit till stället den skulle vara på men den var inte där och till och med han i väder institutet sa att den skulle vara där ;) Svara gärna också om ni har ruby elr sapphire för det kanske är sammma sak! EDIT: Vet det nu! Men en annan sak. Vart fangar man relicanth? Jag har emerald och du kan INTE, INTEEEEEEEEEEEEEEEE,ha Groundon eller Kyogre.Hellsningar ,Snubben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Jo, det kan man visst :angry: Du behöver inte skriva nåt sånt om du inte är säker på det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Hej Är det någon som har emerald här??! Jag bhöver hjälp med en sak. Kan man få Kyogre på emerald_ Jag gick ner dit till stället den skulle vara på men den var inte där och till och med han i väder institutet sa att den skulle vara där ;) Svara gärna också om ni har ruby elr sapphire för det kanske är sammma sak! EDIT: Vet det nu! Men en annan sak. Vart fangar man relicanth? Kan man visst, har båda! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg