xylo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Vart fangar man den! Kan nan kolla sitt pokedex?!
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Hej jag har inte mitt spel här men jag tror man fångar den utanför 7 gymstaden. ( kommer inte ihåg vad den heter) :unsure:
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Nu komm jag på den heter Moosdeep det är även där som regeices grotta finns om det nu är därför som du ska ha relecant :visslar:
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Vi skrev nog om varandra men ialla fall jag ärinte säker på något idag men jag tror att det är surfa :lol: förresten gillar du One Piece?
xylo Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2005 förresten gillar du One Piece? Sjalvklart, det aeger!!!!!!!
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Hur gör du för att lägga in en bild i din profil (jag är riktigt bääng) :meddum:
xylo Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Ga in pa din profil och sen typ avatarinstallningar!
xylo Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Nu har jag letat en hel dag i sträck <_< Den ska finnas där jag letar!! Fast det stod på en hemsida att det var bara 5% chans att kunna ens se den. Jag har inte sett den en ända gång!
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 du ska dyka efter den... och den är skit svår att hitta men ändå här har man ju mött den 2 gånger och 1 gång sket jag i den och den andra fånga jag den... och på första så råka jag möta den när jag gjorde ett uppdrag och andra gånger då ville jag möta för att sen få regisarna
xylo Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2005 lyxo dig men jag har dykt en hel dag.
Rekommendera inlägg