Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Ursäkta mej min dator hackade och jag skrev fel! Det är ju klart att inte fiskar är vid ytan dom tar man under vatten. Du fångar han var som helst där man fångar Clamperl (under vattnet i sjögräset). Hoppas du har dive för annars går det inte. :huh:
xylo Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2005 JA, jag har dykt hela dagen men nu hitta jag den igen och fånga den och sen måtte jag latios och fånga den med master ball. Vet inte om det var sa bra
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 Bra val alla andra kan man fånga med Great eller ultraboll och om man heter alexander lukas så kan man ta dom med en pokeboll! :kung:
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 Vart fangar man den! Kan nan kolla sitt pokedex?! under vattnet varsomhelst
xylo Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2005 Vart fangar man den! Kan nan kolla sitt pokedex?! Men jag har ju den redan!! Onödigt att ta upp en gammal tråd!
Rekommendera inlägg