Newk Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Får man xbox 360 live på köpet av xbox 360. Undrar om man får det grattis på köpet av xbox 360? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag tror att det är inbyggt i, så man bara stoppar i nätverkskabeln och spelar...har läst det iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Man får Live SILVER gratis, då kan man ladda hem nya skin till xboxen osv. Live GOLD kostar pengar, och det är det man ska ha för att kunna spela över internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 okej, mm för det var iaf något som jag läste var gratis inom det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 hur många spelare kan man spela på guld live? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 det beror väll på vilket spel man spelar.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Hur mycket kostar ungefär live guld? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Skärp er, Man ska kunna spela online med silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 nej, det kommer man inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 nej, det kommer man inte... Källa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 http://www.kong.se/nyheter/?get=special&sp...e3_2005&id=3930 Där star det lite om live och sånt till 360! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 nej, det kommer man inte... Jag läste det i gamereactor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg